یک کارشناس بانکی گفت: اکوسیستم بانکداری دیجیتال باید به گونه‌ای ایجاد شود که در آن بازیگران مختلف به یک شبکه متصل شده و نیاز‌های مشتریان را به بهترین نحو برطرف کنند، به همین منظور بانک ایران زمین با تمرکز بر استراتژی تبدیل شدن به یک بانک دیجیتال در کشور خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عقرب دو دُم چینی سال ۲۰۱۷ معرفی شد و از سال ۲۰۲۱ به شکل عملیاتی به ارتش آزادی‌بخش خلق چین ملحق شد.
وزارت دفاع تایوان در بیانیه ای در توییتر اعلام کرد: امروز تا ساعت ۶۰ صبح، ۲۸ هواپیما و چهار کشتی ارتش آزادیبخش خلق چین در اطراف تایوان مشاهده شدند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان در صحبت‌های خود ناترازی بانک‌ها و اقدام بانک‌ها در خلق پول‌ها یکی از عوامل داخلی مهم در ایجاد تورم و افزایش قیمت ارز دانستند و ناترازی بودجه نیز از علت مهم دیگر نوسانات در بازار ارز دانسته شد.
عضو کمیسیون صنایع درخصوص بازار ارز گفت: کسری بودجه و ناتوانی سیستم بانکی و در نتیجه خلق پول باعث تورم و کاهش ارزش پول ملی می‌شود بنابراین قیمت ارز افزایش پیدا می کند.
ایزدخواه درباره اینکه مولد‌سازی برای مردم نفع دارد یا خیر گفت: «خیر. موتور تولید کسری بودجه، موتور تولید تورم کار خودش را می‌کند. یکی از این موتور‌ها بانک خصوصی است. بازار غیررسمی ارز، موتور خلق نرخ ارز افسارگسیخته است. خب کجا این‌ها را جمع کردیم؟ کجا جلوی آن‌ها را گرفتیم؟ اصلا اذن رهبری بگیرید و این مسائل را ضربتی جمع کنید. اصلا سکوت را به‌صلاح نمی‌دانم. آقایان ماله‌کش شما را توجیه نکنند که چشم‌تان را ببندید و بگویند این‌ها نفرات خودی هستند.»
کیم جونگ اون در کنار مقامات ارشد ارتش و حزب حاکم در جایگاه ناظر قرار گرفت تا رژه نظامی شبانه را که چهارشنبه شب به مناسبت سالروز تشکیل ارتش خلق کره شمالی در میدان کیم ایل سونگ برگزار شد، تماشا کند.
رئیس جمهوری خلق دونتسک در منطقه دونباس گفت که نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر در خط مقدم جبهه به سلاح شیمیایی متوسل شده‌اند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای ارتش این کشور موفق شدند کنترل شهرک «سول» در جمهوری خلق دونتسک را به دست بگیرند.
مقامات منطقه جمهوری خلق دونتسک تأیید کردند که نیروهای ارتش روسیه هم‌اکنون کنترل کامل شهر راهبردی سولدار را در درست دارند.
بر اساس اعلام مقامات جمهوری خلق دونتسک، واحدهای ارتش اوکراین طی روز گذشته این منطقه را ۳۰ بار هدف بمباران قرار دادند.
مجری برنامه ثریا از برنامه اقتصادی دولت انتقاد کرد و گفت: به پیش بینی و تذکر‌ها درباره مهار بانک‌ها برای خلق پول و نقدینگی که نتیجه آن تورم و گرانی است توجه نکردند. دولت مدعی است رشد ۴۳ درصدی خلق پول را به ۳۸ درصد رسانده اند که رقم بسیار کمی است و تاثیری ندارد. برخی از بانک‌های خصوصی بدلیل بنگاه داری و مال سازی، افزایش تورم و گرانی مسکن و ارز به نفع آن‌ها است. /منیع: خبرگزاری دانشجو
رسانه‌های روسی اعلام کردند در پی حمله موشکی نیروهای ارتش اوکراین به شهر ولودیمیریوکا در جمهوری خلق دونتسک، دست‌کم غیرنظامی کشته شدند.
بهادری جهرمی تصریح کرد: همان زمان رئیس وقت بانک مرکزی در مورد آثار برجام صراحتاً گفت «تقریباً هیچ» ولی امروز آمارهای اقتصادی نشان می دهد این وضعیت در سایر بخش‌ها نیز وجود داشته و در طول یک دهه اخیر نه تنها پیشرفت نداشتیم بلکه پسرفت نیز کردیم؛ زیرا رقبای ما هم‌زمان در حال پیشرفت بودند و اگر با خلق پول، تورم ایجاد نمی‌شد، سفره مردم کوچک نمی‌شد.
برای بدست آوردن یک تن متانول، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز متان را باید مصرف کرد که با این وجود، ۱۱۰۰ متر مکعب گاز در زمستان ۴۰۰ دلار می‌شود، ولی یک تن متانول حدود ۳۵۰ دلار و هیچ دلیلی ندارد که توسط دولت و کشور این گاز را بدهیم و کالایی را بدست آوریم که ارزش افزوده کمتری برای ما دارد.
دی‌اف ۱۷ سال ۲۰۱۹ در هفتادمین سالگرد تاسیس حزب کمونیست در رژه ارتش آزادی‌بخش خلق چین، رونمایی شد. این موشک بالستیک به کلاهک گلایدر هایپرسونیک DF-ZF مجهز است. این موشک هایپرسونیک بر پرتابگر متحرک سوار است و همین ویژگی به ترسناک بودن آن می‌افزاید، چرا که با قابلیت تحرک بالا کشف و نابود کردنش پیش از پرتاب دشوارتر می‌شود.
پنگ در سال ۱۹۶۲ میلادی متولد شد و از خانواده‌ای هنرمند در استان شاندونگ بود. مادر او یک بازیگر معروف اپرای کلاسیک چینی بود. پنگ در سال ۱۹۸۴ میلادی به گروه موسیقی ارتش آزادی‌بخش خلق چین پیوست که به دلیل منابع غنی و فرصت‌های اجرای متعدد خانه موسیقیدانان و هنرمندان برتر چین بوده است.
طبق برخی گزارش‌ها، رئیس‌جمهور چین توسط ارتش آزادی‌بخش خلق این کشور از قدرت کنار گذاشته شده و در حبس خانگی به سر می‌بَرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: درآمد تولیدات هر استان جز درآمد همانجا محسوب می‌شود؛ چراکه این ثروت آنجا خلق می‌شود و اگر ارزش افزوده شاملش می‌شود باید به استانی برسد که آن را ایجاد می‌کند.
برنامه های تمرینی گوناگون که ارتش چین به انحای گوناگون و در استان‌های مختلف جمهوری خلق چین انجام می دهد، به نحوی به آمادگی آن برای تسلط بر تایوان ارتباط پیدا می کند.
کارشناسان می‌گویند در حالی که ادامه مانورهای نظامی به ارتش آزادیبش خلق چین اجازه می‌دهد تاکتیک‌ها و عملیات خود را اصلاح کند هم چنین می‌تواند فرصتی را برای دشمنان فراهم کند تا در مورد ارتش مدرن چین بیاموزند.
سلطانی با اشاره به اینکه حال سوال مهم این است که "چرا دولت تن به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی نمی‌دهد"، اذعان داشت: اگر دولت کالابرگ بدهد، دیگر دستش برای خلق پول و جابجایی پول باز نیست، این درحالیست که حداقل ۲۰ درصد از ارزش یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی که دولت به مردم داده، طی این دوماه اخیر کم شده، مانند همان بلایی که سر یارانه ۴۵.۵۰۰ تومانی آمد، با توجه به تورمی که وجود دارد، در سال ۸۸ این یارانه معادل ۴۵ دلار بود، امروز بعد از ۱۳ سال ارزش آن به کمتر از ۱.۵ دلار کاهش پیدا کرده است.
اداره حفاظت دریایی چین روز شنبه اعلام کرد که ارتش آزادیبخش خلق چین (PLA) در ۶ تا ۱۵ اوت در قسمت جنوبی دریای زرد تمرینات نظامی با آتش واقعی انجام خواهد داد.
رگبار و رعد و برق در تهران
میرزایی نظام پول- طلا را متناسب با نظام اقتصادی و احکام مالی اسلام دانست و گفت: حذف ربا تنها در شرایط ثبات بلندمدت ارزش پول امکان پذیر است. نظام پول- طلا موجب توزیع ثروت و تخصیص عادلانه منابع پولی کشور می‌شود و رانت نامشروع خلق پول از هیچ را بلاموضوع می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ